Sprawnie łączymy najwyższe standardy sprzętowe z umiejętnościami i wiedzą doświadczonych administratorów. Powierzając IQ zarządzanie usługami dedykowanymi, zapewniasz swojej infrastrukturze IT najlepsze warunki do niezawodnego funkcjonowania.
Dajemy Ci pełną dowolność w wyborze oprogramowania i konfiguracji usług. Oferujemy pakiety skrojone na miarę potrzeb Twojej firmy. Aż 70% personelu zatrudnionego w IQ to pracownicy działu technicznego. Dzięki temu wszystkie działania podejmujemy w trybie 24/7/365. Nasi administratorzy reagują na każdą awarię w ciągu zaledwie 1 h.
Postaw na profesjonalną administrację usługami dedykowanymi. Wybierz najkorzystniejszy plan wsparcia technicznego. Zapewnij bezpieczeństwo i ciągłość działania infrastruktury IT w Twojej firmie.
Wspierane systemy operacyjne
Linux / Windows
Wspierane usługi / technologie
Nie dotyczy: administracja systemem i usługami po stronie klienta
Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora
Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365
1h
Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365
4h
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania
Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)
Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania
Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania
Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych
- CPU - pamięć RAM - temperatura - zasilanie Opcjonalnie*: - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) *wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania
Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)
Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów
Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania
Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji
Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego
Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi
Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta
Analiza stanu systemu i oprogramowania
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych
Konfiguracja i obłsuga backupu
Bezpłatna powierzchnia na backup
100 GB
Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych
Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)
Wspierane systemy operacyjne
Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux
Wspierane usługi / technologie
Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji Panele: DirectAdmin (podstawowa konfiguracja)
Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora
Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365
1h
Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365
4h
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Max. 2h w dni robocze (07.00 - 22.00), max. 4h przez pozostały czas
Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Max. 12h
Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Max. 48h
Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania
Dni pracujące pon.-pią. 8.00 – 18.00, Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu
Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)
max. 24h
Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania
Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania
Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych
- CPU - pamięć RAM - temperatura - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) - zasilanie
Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)
Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów
Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania
- 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) - wykorzystanie pamięci RAM - wykorzystanie CPU - zapis/odczyt z dysków - dostępność miejsca na partycjach - dostępność inodów na partycjach
Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji
Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego
Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi
1h
Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta
Analiza stanu systemu i oprogramowania
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych
Konfiguracja i obłsuga backupu
Bezpłatna powierzchnia na backup
250 GB
Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych
Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)
2h
Wspierane systemy operacyjne
Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux / Windows Server Standard 2016/19/22 PL/ENG
Wspierane usługi / technologie
LAMP PostgreSQL Nginx Tomcat Varnish HAProxy LiteSpeed (z panelem DirectAdmin, cPanel) Wirtualizacja: OpenVZ KVM Hyper-V VMware Panele: DirectAdmin cPanel Obsługa SAN / NAS
Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora
Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365
1h
Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365
4h
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Max. 1h
Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Max. 6h
Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)
Max. 24h
Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania
Dni pracujące pon.-pią. 6.00 – 22.00, Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00
Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)
max. 8h
Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania
Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania
Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych
- CPU - pamięć RAM - temperatura - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) - zasilanie
Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)
Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów
Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania
- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku) - wybrane usługi: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) - wykorzystanie pamięci RAM - wykorzystanie CPU - zapis/odczyt z dysków - dostępność miejsca na partycjach - dostępność inodów na partycjach
Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji
min. raz na 1 miesiąc
Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego
Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi
2h
Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta
Analiza stanu systemu i oprogramowania
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych
Konfiguracja i obłsuga backupu
Bezpłatna powierzchnia na backup
500 GB
Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych
+ indywidualny harmonogram backupu
Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)
2h
Basic | Standard | Pro | |
---|---|---|---|
Wspierane systemy operacyjne |
Linux / Windows |
Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux |
Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux / Windows Server Standard 2016/19/22 PL/ENG |
Wspierane usługi / technologie |
Nie dotyczy: administracja systemem i usługami po stronie klienta |
Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji |
LAMP PostgreSQL |
Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora |
|
|
|
Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365 |
1h |
1h |
1h |
Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365 |
4h |
4h |
4h |
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń |
|
|
|
Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365) |
|
Max. 2h w dni robocze (07.00 - 22.00), max. 4h przez pozostały czas |
Max. 1h |
Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365) |
|
Max. 12h |
Max. 6h |
Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365) |
|
Max. 48h |
Max. 24h |
Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania |
|
Dni pracujące pon.-pią. 8.00 – 18.00, Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu |
Dni pracujące pon.-pią. 6.00 – 22.00, Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00 |
Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.) |
|
max. 24h |
max. 8h |
Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej |
|
|
|
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania |
|
|
|
Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania |
|
|
|
Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych |
- CPU |
- CPU |
- CPU |
Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa) |
|
|
|
Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów |
|
|
|
Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania |
|
- 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) |
- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku) |
Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji |
|
|
|
Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego |
|
|
|
Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi |
|
1h |
2h |
Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta |
|
|
|
Analiza stanu systemu i oprogramowania |
|
|
|
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych |
|
|
|
Konfiguracja i obłsuga backupu |
|
|
|
Bezpłatna powierzchnia na backup |
100 GB |
250 GB |
500 GB |
Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych |
|
|
|
Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane) |
|
2h |
2h |
bezpłatnie w ramach usługi serwera |
IQ PL Sp. z o.o. z siedzibą ul. Geodetów 16, 80-298 Gdańsk wpisana do KRS 0000007725; Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII wydział KRS; kapitał zakładowy: 140.000 PLN, NIP 583-27-36-211, REGON 192478853, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: ;
Administratorem Państwa danych osobowych jest IQ PL Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-298), ul. Geodetów 16, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000007725, NIP 583273621, REGON 192478853, kapitał zakładowy w wysokości 140.000,00 zł, e-mail: , tel.: +48 58 326 09 90 – 94 (Administrator).
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) Administrator informuje, że Państwa dane osobowej będą przetwarzane:
Państwa dane nie będą udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyłączeniem podmiotów upoważnionych przez prawo.
Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem). Udzieloną zgodę mogą Państwo cofnąć w dowolnym momencie poprzez wysłanie oświadczenia do Administratora w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie Państwa danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: .