Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach wskazanych w polityce prywatności.
Przeglądając zawartość serwisu - wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuje

Administracja

Administracja usługami dedykowanymi

Rozwiązania dedykowane w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą doświadczonych administratorów dają pełną dowolność w wyborze oprogramowania i w konfiguracji usług.

 

70% zatrudnionego w IQ PL personelu to pracownicy działu technicznego, dlatego jeteśmy w stanie realizować nasze usługi 24/7/365. Dla tych z Państwa, którzy potrzebują wsparcia w zarządzaniu usługami przygotowaliśmy dwa ramowe plany administracji.

 

Plan wsparcia technicznego BASIC oferujemy bezpłatnie do każdego serwera dedykowanego zakupionego w IQ PL.

Basic
Standard
Pro
Wspierane systemy operacyjne Linux / Windows Linux: Debian, CentOS Linux: Debian, CentOS / Windows Server 2008/2012 R2/2016 PL/EN
Wspierane usługi / technologie Nie dotyczy: administracji systemem i usługami po stronie klienta Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji

Panele:
DirectAdmin (podstawowa konfiguracja)
LAMP PostgreSQL
Nginx
Tomcat
Varnish
HAProxy
LiteSpeed (z panelem DirectAdmin, cPanel)

Wirtualizacja:
OpenVZ
KVM
Hyper-V
VMware

Panele:
DirectAdmin
cPanel

Obsługa SAN / NAS
Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer telefonu dyżurnego administratora
Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365 1h 1h 1h
Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365 4h 4h 4h
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365) Max. 2h w dni robocze (07.00 - 22.00), max. 4h przez pozostały czas Max. 1h
Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365) Max. 12h Max. 6h
Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365) Max. 48h Max. 24h
Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania Dni pracujące pon.-pią. 8.00 – 18.00, Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu Dni pracujące pon.-pią. 6.00 – 22.00, Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00
Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.) Max. 24h Max. 8h
Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania
Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania
Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych - CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- zasilanie

Opcjonalnie*:
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
*wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania
- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
- zasilanie
- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
- zasilanie
Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)
Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów
Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania - 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia)
- wykorzystanie pamięci RAM
- wykorzystanie CPU
- zapis/odczyt z dysków
- dostępność miejsca na partycjach
- dostępność inodów na partycjach
- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku)
- wybrane usługi: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia)
- wykorzystanie pamięci RAM
- wykorzystanie CPU
- zapis/odczyt z dysków
- dostępność miejsca na partycjach
- dostępność inodów na partycjach
Aktywne działania zapobiające potencjalnym awariom
Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji
Min. raz na 1 m-c
Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego
Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi 1h 2h
Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta
Analiza stanu systemu i oprogramowania
Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych
Konfiguracja i obłsuga backupu
Bezpłatna powierzchnia na backup 100 GB 250 GB 500 GB
Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych
+ Indywidualny harmonogram backupu
Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane) 4h 4h

bezpłatnie w ramach usługi serwera

300,00

zł/miesiąc (netto)

Zamów
600,00

zł/miesiąc (netto)

Zamów

Nasza
infrastruktura

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej od naszego eksperta zarzadzania usługami!

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

IQ PL Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Geodetów 16, 80-298 Gdańsk wpisaną do KRS 0000007725, Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy w Gdańsku VII wydział KRS, Kapitał zakładowy: 140.000 PLN (wpłacony w całości), NIP 583-27-36-211, REGON 192478853, jako administrator danych osobowych, informuje Pania/Pana, iż:

  • Dane przetwarzane są w celu obsługi Pani/Pana zapytań i zgłoszeń(w tym reklamacji):
    • dane przetwarzane są przez okres wymiany komunikacji pomiędzy Administratorem i Panem/Panią;
    • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Artykuł 6, ust. 1 b) GDPR(RODO);
    • dane nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo;
  • Dane przetwarzane są w celu ochrony przed roszczeniami:
    • dane przechowywane są przez czas do upływu przedawnienia roszczeń;
    • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Artykuł 6, ust. 1 f) GDPR(RODO), co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora;
    • dane nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo;
  • Dane przetwarzane są w celu ochrony systemu teleinformatycznego oraz usług świadczonych przez Administratora:
    • dane przechowywane są przez 2 lata od wygaśnięcia umowy lub ustania wymiany korespondencji pomiędzy Administratorem i Panem/Panią;
    • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Artykuł 6, ust. 1 f) GDPR(RODO), co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora;
    • dane nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo;
  • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r;
  • podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy;
  • jest Pani/Pan zobowiązany/a do podania danych, ich niepodanie uniemożliwi weryfikację zapytania lub zgłoszenia oraz udzielenie odpowiedzi przez Administratora;

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: dane-osobowe@iq.pl;