Cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach wskazanych w polityce prywatności.
Przeglądając zawartość serwisu - wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuje

Koszyk zakupów zawiera zamówione usługi.

PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA

Aktualności

2022-05-23

IQ.PL: Pilne prace serwisowe w nocy z 23 na 24 maja

Informujemy, że w nocy z 23 (poniedziałek) na 24 (wtorek) maja o godzinie 23:30 planowane są pilne prace serwisowe na serwerze obsługującym strony www temisto.iq.pl. W trakcie przeprowadzanych prac wystąpi planowana przerwa w dostępie do usług realizowanych przez powyższy serwer. Niedostępność nie powinna przekroczyć 20 minut.
2022-05-19

Prace techniczne w infrastrukturze operatora sieci Limes

Informujemy, że w terminie od 23 maja 2022 r. godz. 22.00 do 24 maja 2022 r. godz. 6.00 operator sieci Limes będzie przeprowadzał konieczne prace modernizacyjne w infrastrukturze swojej sieci. W trakcie tych prac mogą wystąpić chwilowe problemy z połączeniem się do zasobów znajdujących się w naszej drugiej lokalizacji. Za powstałe w ten sposób niedogodności, w imieniu operatora najmocniej przepraszamy.
2022-05-16

Atak na użytkowników poczty IQ.PL

Ostrzegamy, że doszło do ataku na użytkowników systemu pocztowego dostarczanego naszym klientem. Atak polega na rozesłaniu wiadomości o tytule "Rozwiązanie dla przypadku T2006-02517" do użytkowników poczty IQ.PL. Wiadomość ta nie pochodzi od IQ.PL i najprawdopodobniej ma na celu zainfekowanie komputerów lub wyłudzenie danych dostępowych. Prosimy na nią nie odpisywać i w żadnym wypadku nie otwierać odnośnika zawartego w takiej wiadomości. Nasi administratorzy badają to zdarzenie oraz pracują nad zablokowaniem wysyłki.
2022-05-04

IQ.PL: Pilne prace serwisowe w nocy 4 maja

Informujemy, że w nocy 4 maja o godzinie 23:30 planowane są pilne prace serwisowe na serwerze obsługującym strony www elara.iq.pl. W trakcie przeprowadzanych prac wystąpi planowana przerwa w dostępie do usług realizowanych przez powyższy serwer. Niedostępność nie powinna przekroczyć 20 minut.
2022-04-29

Awaria telefonicznego Biura Obsługi Klientów

Informujemy, że operator obsługujący linie telefoniczne naszego Biura Obsługi Klientów odnotowuje awarię uniemożliwiającą połączenie się z naszą infolinią. Najmocniej przepraszamy za utrudnienia, jednocześnie zaznaczamy, że zgłoszenia przekazywane przez system zgłoszeń są obsługiwane w standardowy sposób. AKTUALIZACJA: awaria została usunięta.
2022-04-26

IQ.PL: Prace serwisowe 28 kwietnia

Informujemy, że 28 kwietnia o godzinie 6:00 rano planowane są prace serwisowe na systemie obsługującym połączenia SSH z serwerami współdzielonymi. W trakcie przeprowadzanych prac wystąpi planowana przerwa w funkcjonowaniu usługi SSH dla serwerów współdzielonych. Niedostępność nie powinna przekroczyć 30 minut.
2022-04-15

Organizacja pracy Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w okresie Świąt Wielkanocnych

Informujemy, że w drugi dzień Świąt Wielkanocnych Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Zgłoszenia e-mailowe oraz zakładane przez panel klienta będą obsługiwane na standardowych zasadach.
2022-04-12

Przerwa w działaniu głównej strony WWW.IQ.PL

Informujemy, że w dniu jutrzejszym 13.04.2022 (środa) o godzinie 22:00, z uwagi na zaplanowane prace serwisowe, może wystąpić 10 minutowa przerwa w dostępności naszej głównej strony, WWW.IQ.PL. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
2022-04-08

Przerwa w działaniu: Panelu Administracyjnego - www.panel.iq.pl

Informujemy, że w dniu: 12.04.2022 (wtorek) od godziny 7:00 do 9:00 nastąpi przerwa w dostępności Panelu Administracyjnego, pod adresem: www.panel.iq.pl Przerwa wynika z konieczności przeprowadzenia prac serwisowych, które nastąpią w tym czasie. Przepraszamy za niedogodności z tym związane.
2022-04-06

IQ.PL: Pilne prace serwisowe w nocy 6 kwietnia

Informujemy, że w nocy 6 kwietnia o godzinie 22:30 planowane są pilne prace serwisowe na serwerze obsługującym bazy danych mariadb11.iq.pl. W trakcie przeprowadzanych prac wystąpi planowana przerwa w dostępie do usług realizowanych przez powyższy serwer. Niedostępność nie powinna przekroczyć 20 minut.