Administracja

Strona główna Oferta Usługi Cloud

Administracja usługami dedykowanymi

Sprawnie łączymy najwyższe standardy sprzętowe z umiejętnościami i wiedzą doświadczonych administratorów. Powierzając IQ zarządzanie usługami dedykowanymi, zapewniasz swojej infrastrukturze IT najlepsze warunki do niezawodnego funkcjonowania.


Dajemy Ci pełną dowolność w wyborze oprogramowania i konfiguracji usług. Oferujemy pakiety skrojone na miarę potrzeb Twojej firmy. Aż 70% personelu zatrudnionego w IQ to pracownicy działu technicznego. Dzięki temu wszystkie działania podejmujemy w trybie 24/7/365. Nasi administratorzy reagują na każdą awarię w ciągu zaledwie 1 h.


Postaw na profesjonalną administrację usługami dedykowanymi. Wybierz najkorzystniejszy plan wsparcia technicznego. Zapewnij bezpieczeństwo i ciągłość działania infrastruktury IT w Twojej firmie.

Basic

Wspierane systemy operacyjne

Linux / Windows

Wspierane usługi / technologie

Nie dotyczy: administracja systemem i usługami po stronie klienta

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU - pamięć RAM - temperatura - zasilanie Opcjonalnie*: - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) *wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi

Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

100 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

bezpłatnie w ramach usługi serwera
Standard

Wspierane systemy operacyjne

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux

Wspierane usługi / technologie

Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji Panele: DirectAdmin (podstawowa konfiguracja)

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 2h w dni robocze (07.00 - 22.00), max. 4h przez pozostały czas

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 12h

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 48h

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

Dni pracujące pon.-pią. 8.00 – 18.00, Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

max. 24h

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU - pamięć RAM - temperatura - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) - zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

- 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) - wykorzystanie pamięci RAM - wykorzystanie CPU - zapis/odczyt z dysków - dostępność miejsca na partycjach - dostępność inodów na partycjach

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi

1h

Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

250 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

2h

369,00
PLN/miesięcznie (brutto) 300,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów
Pro

Wspierane systemy operacyjne

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux / Windows Server Standard 2016/19/22 PL/ENG

Wspierane usługi / technologie

LAMP PostgreSQL Nginx Tomcat Varnish HAProxy LiteSpeed (z panelem DirectAdmin, cPanel) Wirtualizacja: OpenVZ KVM Hyper-V VMware Panele: DirectAdmin cPanel Obsługa SAN / NAS

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 1h

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 6h

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 24h

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

Dni pracujące pon.-pią. 6.00 – 22.00, Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

max. 8h

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU - pamięć RAM - temperatura - status kontrolera RAID - stan dysku (S.M.A.R.T.) - zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku) - wybrane usługi: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia) - wykorzystanie pamięci RAM - wykorzystanie CPU - zapis/odczyt z dysków - dostępność miejsca na partycjach - dostępność inodów na partycjach

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji

min. raz na 1 miesiąc

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi

2h

Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

500 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych

+ indywidualny harmonogram backupu

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

2h

738,00
PLN/miesięcznie (brutto) 600,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów
Basic Standard Pro

Wspierane systemy operacyjne

Linux / Windows

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux

Linux: Debian, Ubuntu, AlmaLinux, CentOS, CloudLinux, RockyLinux / Windows Server Standard 2016/19/22 PL/ENG

Wspierane usługi / technologie

Nie dotyczy: administracja systemem i usługami po stronie klienta

Podstawa administracja prostymi środowiskami typu LAMP / PostgreSQL bez wirtualizacji
Panele: DirectAdmin (podstawowa konfiguracja)

LAMP PostgreSQL
Nginx
Tomcat
Varnish
HAProxy
LiteSpeed (z panelem DirectAdmin, cPanel)

Wirtualizacja:
OpenVZ
KVM
Hyper-V
VMware

Panele:
DirectAdmin
cPanel

Obsługa SAN / NAS

Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer dyżurnego administratora

Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365

1h

1h

1h

Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365

4h

4h

4h

Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń

Czas reakcji: awaria krytyczna (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 2h w dni robocze (07.00 - 22.00), max. 4h przez pozostały czas

Max. 1h

Czas reakcji: problem (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 12h

Max. 6h

Czas rekacji: usterka (oprogramowanie serwera, faktyczne podjęcie działań w trybie: 24/7/365)

Max. 48h

Max. 24h

Zlecenia administracyjne: czas przyjmowania

Dni pracujące pon.-pią. 8.00 – 18.00, Pozostały czas w tym dni wolne – po uprzednim umówieniu

Dni pracujące pon.-pią. 6.00 – 22.00, Pozostały czas w tym dni wolne 8.00 – 20.00

Zlecenia: czas rozpoczęcia realizacji (max.)

max. 24h

max. 8h

Wsparcie administracyjne w przypadku awarii sprzętowych i poważnych awarii programowych wymagających interwencji lokalnej

Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania

Optymalizacja, personalizacja i aktualizacja oprogramowania

Monitoring stanu sprzętu, wykrywanie awarii sprzętowych

- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- zasilanie

Opcjonalnie*:
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
*wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania

- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
- zasilanie

- CPU
- pamięć RAM
- temperatura
- status kontrolera RAID
- stan dysku (S.M.A.R.T.)
- zasilanie

Monitoring działania serwera (serwer działa / serwer nie działa)

Monitoring działania serwera, systemu, utylizacji zasobów

Zawansowany, ciągły monitoring serwera oraz poszczególnych usług (WWW, SQL.) pozwalający na błyskawiczną reakcję administratora w przypadku destabilizacji ich działania

- 1 wybrana strona WWW (działanie LAMP) lub usługa: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia)
- wykorzystanie pamięci RAM
- wykorzystanie CPU
- zapis/odczyt z dysków
- dostępność miejsca na partycjach
- dostępność inodów na partycjach

- wybrane strony WWW: nieograniczona ilość stron WWW (wiele stron WWW w jednym scenariuszu wykonywanym krok po kroku)
- wybrane usługi: FTP, poczta, bazy danych (MySQL, PostgreSQL), porty (przyjmowanie połączenia)
- wykorzystanie pamięci RAM
- wykorzystanie CPU
- zapis/odczyt z dysków
- dostępność miejsca na partycjach
- dostępność inodów na partycjach

Cykliczne przeglądy serwera i jego konfiguracji


min. raz na 1 miesiąc

Statystyki obciążenia, ruchu sieciowego

Konsultacje techniczne, nie będące czynnościami administracyjnymi

1h

2h

Planowanie i wdrażanie strategii rozwoju oraz skalowanie platformy Klienta

Analiza stanu systemu i oprogramowania

Doradztwo w zakresie bezpieczeństwa systemów informatycznych

Konfiguracja i obłsuga backupu

Bezpłatna powierzchnia na backup

100 GB

250 GB

500 GB

Codzienne kopie bezpieczeństwa (utrzymywane 1 lub 2 ostatnie kopie) oraz usługa przywracania danych


+ indywidualny harmonogram backupu

Miesięczna ilość godzin pracy administratora (instalacja i konfiguracja usług i inne czynności wyżej opisane)

2h

2h

bezpłatnie w ramach usługi serwera
369,00
PLN/miesięcznie (brutto) 300,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów
738,00
PLN/miesięcznie (brutto) 600,00 PLN/miesięcznie (netto) Zamów

Usługi powiązane

Dowiedz się więcej od naszego eksperta zarzadzania usługami!

Obowiązek informacyjny

IQ PL Sp. z o.o. z siedzibą ul. Geodetów 16, 80-298 Gdańsk wpisana do KRS 0000007725; Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII wydział KRS; kapitał zakładowy: 140.000 PLN, NIP 583-27-36-211, REGON 192478853, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:

  • wprowadzone do formularza dane osobowe (dane) przetwarzane będą w celu obsługi Pani/Pana zapytań i zgłoszeń (w tym reklamacji):
    1. dane przetwarzane będą przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia komunikacji z administratorem
    2. podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
    3. dane nie będą udostępniane przez administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo
  • dane mogą być również przetwarzane w celu dochodzenia i ochrony przed roszczeniam
    1. dane przechowywane będą do dnia upływu okresu przedawnienia roszczeń, nie dłużej jednak niż przez okres 6 lat
    2. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora
    3. dane nie są udostępniane przez administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo
  • dane przetwarzane będą ponadto w celu ochrony systemu teleinformatycznego oraz usług świadczonych przez administratora
    1. dane przechowywane będą przez okres nie dłuższy niż 2 lata od wygaśnięcia umowy lub zakończenia komunikacji z administratorem
    2. podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes realizowany przez administratora
    3. dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo
  • ma Pani/Pan prawo dostępu do treści danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
  • w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania lub zawarcia umowy

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: ;

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Państwa danych osobowych jest IQ PL Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku (80-298), ul. Geodetów 16, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000007725, NIP 583273621, REGON 192478853, kapitał zakładowy w wysokości 140.000,00 zł, e-mail: , tel.: +48 58 326 09 90 – 94 (Administrator).

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) Administrator informuje, że Państwa dane osobowej będą przetwarzane:

  • W celu przeprowadzenia aktualnego procesu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu:
    1. dane będą przechowywane do czasu zakończenia aktualnie prowadzonego procesu rekrutacji
    2. podstawą przetwarzania danych wskazanych w przepisach prawa pracy (art. 221 Kodeksu pracy i akty wykonawcze) jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO lub (w przypadku współpracowników) Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • W celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacji (w przypadku wyrażenia odrębnej zgody):
    1. dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 2 lata
    2. podstawą prawną przetwarzania jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
  • W celu ochrony przed roszczeniami:
    1. dane będą przechowywane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikający z obowiązujących przepisów prawa, nie dłużej niż 6 lat;
    2. podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
  • Państwa dane nie będą udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyłączeniem podmiotów upoważnionych przez prawo.

    Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem). Udzieloną zgodę mogą Państwo cofnąć w dowolnym momencie poprzez wysłanie oświadczenia do Administratora w formie pisemnej lub elektronicznej. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Podanie Państwa danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji.

    Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: ">.