Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach wskazanych w polityce prywatności.
Przeglądając zawartość serwisu - wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuje

Zaufali nam

Referencje

Dedykowany sprzęt, dedykowany system, dedykowana konfiguracja

Twoje aplikacje przekroczają limity usług współdzielonych, wymagają dedykowanych zasobów sprzętowych aby uniknąć błędów oraz strat z tym związanych. Działalność obok innych użytkowników na wspóldzielonym sprzęcie, mogących negatywnie wpłynąć na wydajność i bezpieczeństwo Twoich usług jest obarczone zbyt wysokim ryzykiem dla Twojego biznesu.

Jeśli szukasz rozwiązania tych problemów zapraszamy do zapoznania się z ofertą serwerów dedykowanych i usługi Administracji IQ PL.

  • E-commerce managed

    Serwery z konfiguracjami zoptymalizowanymi do zastosowań e-commerce, pod najpopularniejsze sklepy: Prestashop, Shoper, Sote. Usługa jest kompleksowa, zawiera wsparcie administracyjne. Oferta przygotowywana jest indywidualnie w oparciu o potrzeby klienta.

    Pokaż opcje
  • Enterprise SSD PCIe

    Serwery wyposażone w najszybsze dyski PCIe SSD Enterprise. Znajdujące zastosowane w najbardziej wymagających środowiskach dla których standardowe dyski Sata SSD są niewystarczające. Oferta przygotowywana jest indywidualnie w oparciu o potrzeby klienta.

    Pokaż opcje
  • ALL

    Wydajne serwery z dyskami SSD standard oraz Enterprise.

    Pokaż opcje
  • Serwery w 15 min

    Serwery dostępne w 15 min.

    Pokaż opcje
  • DELL R230 z Windows

    Wydajne 1-procesorowe serwery dedykowane z systemem Windows Server. Wyposażone w elementy klasy Enterprise: sprzętowy Raid, dyski SSD, zarządzane przez iDRAC.

    Pokaż opcje
  • Premium DELL R630

    Wysokowydajne 2-procesorowe serwery klasy Enterprise z obsługą nawet 24 dysków SSD. Idealne rozwiązanie dla wirtualizacji i obsługi baz danych. Platforma oferuje ogromne możliwości rozbudowy.

    Pokaż opcje
  • Premium DELL R430

    Wysokowydajne 2-procesorowe serwery klasy Enterprise.

    Pokaż opcje
  • Serwery GPU

    Obsługa najbardziej wymagających obciążeń roboczy w wysokowydajnych środowiskach HPC oraz w zastosowaniach wizualizacji i renderowania danych.

    Pokaż opcje

Oferta IQ PL to więcej niż cpu, ram i dyski

Administracja i backup

Wybierz jeden z gotowych pakietów administracji

Usługi dedykowane w połączeniu z umiejętnościami i wiedzą doświadczonych administratorów - oferują pełną dowolność w wyborze oprogramowania i w konfiguracji usług. Dla tych z Państwa, którzy potrzebują wsparcia w zarządzaniu usługami przygotowaliśmy trzy plany administracji.

  • Pomoc techniczna 24/7/365 - bezpośredni numer telefonu dyżurnego administratora,
  • Czas reakcji na awarie sprzętową serwera - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365,
  • Gwarantowany czas usunięcia awarii sprzętu serwera w trybie 24/7/365,
  • Czas reakcji na awarie (oprogramowanie serwera) - faktyczne podjęcie działań w trybie 24/7/365,
  • Odbudowa systemu w przypadku krytycznej awarii.

Usługi profesjonalne

Skorzystaj z naszego bogatego doświadczenia

IQ PL zdobywa doświadczenie na polskim rynku hostingowym od 2001 roku. Wiedza naszych pracowników wsparta wieloletnim doświadczeniem zdobytym przy realizacji różnych komercyjnych projektów umożliwia firmie stały rozwój i wzbogacenie oferty o niestandardowe usługi, takie jak:

  • Audyty bezpieczeństwa serwerów i aplikacji internetowych,
  • Testy wydajnościowe i optymalizacja aplikacji,
  • Hosting dla kampanii reklamowych i różnego rodzaju eventów wymagających obsłużenia dużej ilości ruchu w krótkim czasie,
  • Hosting danych osobowych,
  • Projektowanie i wdrażanie rozwiązań wysokiej skalowalności wykorzystujące mechanizmy Load Ballancingu.

Gwarancja SLA

Nasza Gwarancja Niezawodności

Service Level Agreement (w skrócie SLA) to gwarancja poziomu jakości usług hostingowych, czyli pisemne zobowiązanie usługodawcy określające m.in.: czas reakcji na awarię, gwarantowany czas dostępności usług czy system wykonywania kopii zapasowych. Niedotrzymanie warunków umowy SLA stanowi dla usługobiorcy podstawę do złożenia reklamacji i otrzymania rekompensaty.

  • Monitorowanie działania poszczególnych usług,
  • Czas reakcji,
  • Kopia bezpieczeństwa,
  • Gwarancja dostępności usług,
  • Rekompensaty.

Zgodność ze standardami i prawem

Spełniamy wymagania

Kiedy rozwija się biznes, rośnie świadomość. Rzeczy o których nikt na codzień nie mysli, stają się istotnym elementem działalności. Dlatego ważne jest związanie się z partnerem rozumiejącym zagrożenia i wymagania jakie są stawiane przed nim oraz jego klientami. IQ PL wspiera swoich klientów doświadczeniem, wiedzą oraz spełnieniem wymogów prawnych i zgodnością z najważniejszymi standardami.

  • Certyfikat PCI-DSS,
  • Certyfikat ISO 9001,
  • Zgodność z ISO 27001 (certyfikat wkrótce),
  • Zgodność z GDPR (RODO).

Nasza
infrastruktura

Zobacz więcej

Zapytaj o indywidualną wycenę

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

IQ PL Sp. z o.o. z siedzibą w ul. Geodetów 16, 80-298 Gdańsk wpisaną do KRS 0000007725, Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy w Gdańsku VII wydział KRS, Kapitał zakładowy: 140.000 PLN (wpłacony w całości), NIP 583-27-36-211, REGON 192478853, jako administrator danych osobowych, informuje Pania/Pana, iż:

  • Dane przetwarzane są w celu obsługi Pani/Pana zapytań i zgłoszeń(w tym reklamacji):
    • dane przetwarzane są przez okres wymiany komunikacji pomiędzy Administratorem i Panem/Panią;
    • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Artykuł 6, ust. 1 b) GDPR(RODO);
    • dane nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo;
  • Dane przetwarzane są w celu ochrony przed roszczeniami:
    • dane przechowywane są przez czas do upływu przedawnienia roszczeń;
    • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Artykuł 6, ust. 1 f) GDPR(RODO), co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora;
    • dane nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo;
  • Dane przetwarzane są w celu ochrony systemu teleinformatycznego oraz usług świadczonych przez Administratora:
    • dane przechowywane są przez 2 lata od wygaśnięcia umowy lub ustania wymiany korespondencji pomiędzy Administratorem i Panem/Panią;
    • podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Artykuł 6, ust. 1 f) GDPR(RODO), co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Administratora;
    • dane nie są udostępniane przez Administratora podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów upoważnionych przez prawo;
  • posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
  • ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do PUODO gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r;
  • podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy;
  • jest Pani/Pan zobowiązany/a do podania danych, ich niepodanie uniemożliwi weryfikację zapytania lub zgłoszenia oraz udzielenie odpowiedzi przez Administratora;

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: dane-osobowe@iq.pl;