Pomoc

Reset 2FA dla poczty e-mail

W przypadku potrzeby resetu 2FA dla konta pocztowego, należy zalogować się do  Panelu Administracyjnego przy użyciu loginu typu „_master” lub danymi dostępowymi z uprawnieniami administratora.

Przechodzimy do zakładki Poczta >> Konta i konfiguracja(1), następnie "konfiguruj"(2), po czym zostaniemy przeniesieni do ustawień danego konta pocztowego.

Reset 2FA jest dostępny pod przyciskiem „zresetuj 2FA”(3).

UWAGA! Reset 2FA wiąże się z jednoczesnym resetem hasła do konta pocztowego.

W pierwszym wolnym polu(4) wpisujemy nowe hasło dla skrzynki pocztowej, które musi być zgodne z naszą aktualną  Polityką haseł, powtarzamy je (5), a następnie poprzez przycisk "resetuj 2FA i zmień hasło"(6) potwierdzamy zmianę.

Po poprawnym resecie, użytkownik konta pocztowego będzie mieć możliwość ponownej konfiguracji 2FA.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.