Pomoc

Utracony dostęp do 2FA na poczcie webowej, co robić?

W przypadku utraty dostępu użytkownika poczty e-mail do uwierzytelnienia dwuskładnikowego (2FA), prosimy o kontakt z Państwa administratorem serwera, na którym znajduje się konto pocztowe.

Administratorem serwera jest ten, kto posługuje się dostępem do  Panelu Administracyjnego typu „_master” lub ma nadane uprawnienia administratorskie przez właściciela usługi. W większości przypadków jest to właściciel firmy, pracownik działu IT znajdującego się w firmie lub partner, u którego jest zakupiona usługa.

UWAGA! Reset 2FA wiąże się z jednoczesnym resetem hasła do konta pocztowego.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.