801 090 005
+48 58 326 09 90
bok@iq.pl

Dlaczego nadal otrzymuję korespondencję z adresu, który dodałem do blacklisty?

Dzieje się tak jeśli korespondencja w rzeczywistości jest wysyłana z innego adresu niż widoczny w polu "Od". Rzeczywisty adres nadawcy widać dopiero w nagłówku wiadomości po otwarciu jej źródła.

Zawartość pola "nadawca" lub "od", widoczna w programach pocztowych nie ma wpływu na proces dostarczania poczty przez serwer. Tylko adres rzeczywistego nadawcy, umieszczony w nagłówku emaila jest wiążący dla działania filtra antyspamowego. Żeby skutecznie modyfikować działanie filtra, należy dodawać do white-/blacklisty adresy z nagłówka wiadomości a nie z pola: "od"/"nadawca".

Jeżli zatem adres email został dodany do blacklisty a poczta z niego nadal do Państwa dociera to, zanim zgłosicie usterkę, proszę sprawdzić czy zachodzi zgodność między wpisem w pole "Od" a faktycznym adresem nadawcy widocznym w nagłówku wiadomości.

 

Opis jak uzyskać internetowy nagłówek wiadomości jest dostępny w temacie:

Jak uzyskać internetowy nagłówek wiadomości


Oceń ten wpis:
średnia ocen: 0 / Ilość ocen: 0