Pomoc

Jestem już klientem IQ, jak mogę otrzymać dostęp do panelu klienta?

Niektórzy klienci mogą posiadać usługi w IQ PL Sp. z o.o. ale nie posiadać Panelu Klienta. Aby w takim wypadku otrzymać dostęp do Panelu Klienta, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem e-mail: bok@iq.pl . Aby pracownik BOK mógł wydać login do Panelu Klienta kontakt musi nastąpić z adreu e-mail podanego podczas rejestracji usługi. 

Po otrzymaniu loginu można skorzystać z opcji "nie pamiętam hasła" dostępnej na stronie  Zmiana hasła.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem