Cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach wskazanych w polityce prywatności.
Przeglądając zawartość serwisu - wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuje

Koszyk zakupów zawiera zamówione usługi.

PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA

Pomoc

Przeszukaj naszą bazę wiedzy w celu odnalezienia odpowiedzi na Twoje pytanie:

Pomoc Pozostałe Jak zmienić hasło do Panelu Klienta?

W celu zmiany hasła do Panelu Klienta należy:

  1. Wejść na stroną:
    https://panelklienta.iq.pl/strefa-klienta/nowe-haslo/
  2. W formularzu należy podać login do konta oraz główny adres mailowy przypisany do konta klienta.
  3. Po podaniu poprawnych danych na podany adres powinna przyjść wiadomość „Zmiana hasła IQ PL” - należy użyć linku zawartego w wiadomości – link jest jednorazowego użytku. Aby wygenerować nowy link należy powtórzyć krok 3.
  4. Link prowadzi do formularza, w którym dwa razy należy podać nowe hasło a następnie zatwierdzić przyciskiem „ZMIEŃ HASŁO”: