801 090 005
+48 58 326 09 90
bok@iq.pl

System zgłoszeń IQ

Wprowadzenie 

Mając na uwadze podniesienie poziomu bezpieczeństwa przekazywania danych, wdrażamy nowoczesny system autoryzacyjny IQ. System ten charakteryzuje się, nie tylko łatwością zarządzania kontaktami, ale także ułatwia Państwu poprawną autoryzacje nadesłanych zgłoszeń.

 

Nowa numeracja zgłoszeń:

Każde przesłane zgłoszenie otrzyma numer w nowej postaci:

[IQ.pl#23328:1be837cbaa33d1c9254c]

gdzie cyfry od # do : będą numerem Państwa zgłoszenia. Pozostały "ciąg znaków" to kod autoryzacyjny, który nie może być usunięty na żadnym etapie prowadzonej korespondencji. 

 

Jak wysłać wiadomość autoryzowaną? 

Jak działa autoryzacja

 

Zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta IQ możesz przesłać na dwa wygodne sposoby.
1) Za pomocą Panelu Klienta, w zakładce „Zgłoszenia
 

2) Przesłać wiadomość email na adres BOK, z głównego adresu widniejącego w zakładce „Edycja” w Panelu Klienta.

- w takim wypadku na adres email osoby przesyłającej zgłoszenie zostanie przesłany „link autoryzacyjny, który należy potwierdzić by zautoryzować nadesłane zgłoszenie.

 

Link autoryzacyjny

Jest to unikalny link przesyłany przez nasz system, w chwili odebrania nadesłanej wiadomości, dzięki któremu jednym kliknięciem uwiarygodnisz swoje zgłoszenie.

Jak udostępnić dostęp do usługi innym adresom email?

W takim przypadku należy skorzystać z funkcji „Udostępnianie usług” i przypisać poszczególnym kontaktom dostęp do wybranych usług. 


Kiedy zgłoszenie pozostanie nieautoryzowane?

- gdy zostanie wysłane z adresu email nie przypisanego do konta
- gdy zostanie przesłane z dotychczas zadeklarowanego adresu jako adres techniczny lub dodatkowy
- gdy prześlesz zgłoszenie z panelu administracyjnego (IQ.Admin)
- gdy w trakcie korespondencji dodasz do DW osobę której nie została udostępniona usługa


Oceń ten wpis:
średnia ocen: 0 / Ilość ocen: 0