Pomoc

Dlaczego nadal otrzymuję korespondencję z adresu, który dodałem do blacklisty?

Dzieje się tak, jeśli korespondencja w rzeczywistości jest wysyłana z innego adresu niż ten widoczny w polu "Od". Rzeczywisty adres nadawcy widać dopiero w nagłówku wiadomości, po otwarciu jej źródła.

Zawartość pola "nadawca" lub "od", widoczna w programach pocztowych nie ma wpływu na proces dostarczania poczty przez serwer. Tylko adres rzeczywistego nadawcy, umieszczony w nagłówku emaila jest wiążący dla działania filtra antyspamowego. Żeby skutecznie modyfikować działanie filtra, należy dodawać do white-/blacklisty, adresy z nagłówka wiadomości, a nie z pola: "od/nadawca".

Jeżeli zatem adres email został dodany do blacklisty, a poczta z niego nadal do Państwa dociera to, prosimy o weryfikacje w pierwszej kolejności zgodności między wpisem w pole "od", a faktycznym adresem nadawcy widocznym w nagłówku wiadomości, przed wysłaniem autoryzowanego zgłoszenia.

Instrukcja uzyskania internetowego nagłówka wiadomości jest dostępna na stronie  Jak uzyskać internetowy nagłówek wiadomości.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.