Pomoc

Przekierowanie wiadomości przychodzących na koncie pocztowym

Aby ustawić przekierowanie wiadomości przychodzących na konto pocztowe zaloguj się do panelu administracyjnego znajdującego się pod adresem https://panel.iq.pl i postępuj zgodnie z następującymi punktami:

1. Wejdź do zakładki Poczta -> Konta i konfiguracja.
2. Na liście skrzynek odszukaj tą na której chcesz ustawić przekierowanie i kliknij na odpowiedni przycisk "konfiguruj".

1
3. Odszukaj sekcję "Przekierowanie poczty" i wybierz "Włącz".

2
4. Wpisz adres docelowy e-mail na który będą trafiały wiadomości.
5. Jeśli chcesz przekierować wiadomość na więcej niż pojedynczy adres e-mail to użyj funkcji "dodaj kolejny adres".

Maksymalna ilość kont na które można przekierować widaomość wynosi 5.
W przypadku potrzeby większej ilości zalecamy skorzystanie z opcji aliasu grupowego

6. Opcjonalnie możesz zaznaczyć opcję, że kopie wiadomości pozostaną również tutaj.
7. Zatwierdź przyciskiem "zapisz ustawienia".

3

 

Uwaga: Przekierowanie pocztowe zadziała prawidłowo jeśli będzie kierować na serwery IQ PL. 
W przeciwnym wypadku wiadomość może nie zostać doręczona prawidłowo, z powodu błędu uwierzytelnienia nadawcy względem serwera przekazującego wiadomość (SPF).

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je nam!

Obowiązek informacyjny

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady korzystania z serwisu internetowego oraz informuje o sposobach ochrony prywatności danych osobowych użytkowników serwisu internetowego znajdującego się pod adresem www.iq.pl, zwanego dalej Serwisem.