Cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach wskazanych w polityce prywatności.
Przeglądając zawartość serwisu - wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuje

Koszyk zakupów zawiera zamówione usługi.

PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA

Komunikaty techniczne

2017-12-17

Organizacja pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta w okresie świąteczno-noworocznym

W związku ze zbliżającym się okresem świąteczno-noworocznym zmianie ulegną zasady funkcjonowania telefonicznego Biura Obsługi Klienta.</br> Poniżej zamieszczamy szczegóły zmian:</br></br> 23.12 - 26.12 telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne,</br> 27.12 - 29.12 standardowe godziny obsługi,</br> 30.12 - 1.01 telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne.</br></br> Obsługa Państwa zgłoszeń przesyłanych drogą mailową odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach.</br>
2017-12-12

Prace administracyjne 14 grudnia

Informujemy, iż 14 grudnia br. około godziny 6:00 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do usług pocztowych oraz panelu administracyjnego (panel.iq.pl). W czasie prowadzonych prac administracyjnych pozostałe usługi będą działały poprawnie. Niedostępność Państwa usług nie powinna przekroczyć 1-2 minut.
2017-12-11

IQ.PL: Prace administracyjne w nocy z 13 na 14 grudnia

Informujemy, iż w nocy ze środy (13-12-2017) na czwartek (14-12-2017) w godzinach 00:30-5.30 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do serwera baz danych o nazwie mysql51.iq.pl .
2017-12-06

IQ.PL: Zmiana czasu pracy telefonicznego Biura Obsługi Klienta

Informujemy, że w dniu 8.12 (piątek) telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie czynne do godziny 19.00. Za niedogodności z tym związane najmocniej przepraszamy.
2017-12-06

IQ.PL: Prace administracyjne w dniu 7 grudnia

Informujemy, iż w czwartek (07.12.2017) w godzinach 5:00-6.30 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do usług zlokalizowanych na serwerze sponde.iq.pl.</br> Niedostępność Państwa usług nie powinna przekroczyć 15 minut.
2017-11-30

Chwilowe problemy w dostępie do telefonicznego Biura Obsługi Klienta

Aktualnie notujemy chwilowe problemy w dostępie do telefonicznego Biura Obsługi Klienta z sieci Play i Orange. Do czasu usunięcia problemu przez dostawcę usługi, prosimy o kontakt drogą emailową lub bezpośrednio poprzez panel klienta (panel z fakturami) i zakładkę Zgłoszenia.
2017-11-29

IQ PL: Prace administracyjne w dniu 7 grudnia

Informujemy, iż w nocy ze środy na czwartek (6/7.12.2017) ok. godziny 0:30 wystąpi 5 minutowa przerwa w dostępie do webmaila (poczta.iq.pl/non-brand) oraz panelu kopii poczty (kopia-poczty.iq.pl). Przerwa będzie spowodowana zaplanowanymi na ten czas pracami administracyjnymi.
2017-11-27

IQ.PL: Prace administracyjne w dniu 28 listopada

Informujemy, iż we wtorek (28.11.2017) w godzinach 5:50 - 6:30 rano wystąpi przerwa w dostępie do serwera baz danych mariadb5.iq.pl . Przerwa będzie spowodowana zaplanowyanymi na ten czas pracami administracyjnymi na wspomnianym serwerze.
2017-11-22

IQ.PL: Prace administracyjne w dniu 24 listopada

Informujemy, iż w piątek (24.11.2017) w godzinach 5:50 - 6:30 rano wystąpi przerwa w dostępie do serwera baz danych mariadb5.iq.pl . Przerwa będzie spowodowana zaplanowyanymi na ten czas pracami konseracyjnymi wspomnianego serwera.
2017-11-17

IQ.PL: Prace konserwacyjne w dniu 22 listopada

uprzejmie informujemy, że w dniu 22-11-2017 (środa) będą prowadzone prace konserwacyjne (cykliczny przegląd techniczny) urządzeń UPS wykorzystywanych w Data Center IQ PL. Prace te nie wpłyną na dostępność usług realizowanych w oparciu o serwery dostarczane przez lub kolokowane w IQ PL . Więcej informacji na temat zabezpieczeń stosowanych w naszym Data Center mogą Państwo znaleźć na stronie <a class="moz-txt-link-freetext" title="dciq" href="http://dc.iq.pl/" target="_blank">http://dc.iq.pl</a> .