2020-01-08
Zmiana zasad rejestracji domen polskich
Informujemy, że centralny rejestrator domen polskich, NASK wprowadził zmianę w zasadach rejestracji nowych domen. Z cyklu życia domen polskich został usunięty czternastodniowy okres rezerwacji domeny, który występował po złożeniu zmówienia na domenę ale przed opłaceniem jej rejestracji. Oznacza to, że do czasu opłacenia domeny nadal jest ona dostępna do rejestracji na zasadzie "kto pierwszy" nawet jeśli już zostało złożone zamówienie na daną domenę.
Oficjalny komunikat NASKu na ten temat można znaleźć tutaj: https://www.dns.pl/newsy/wycofanie_rezerwacji
2020-01-08
IQ.PL: Prace administracyjne w nocy z 8 na 9 stycznia
Informujemy, że w nocy z 8 na 9 stycznia, około godziny 0:00 nastąpi przerwa w dostępie do zasobów znajdujących się na serwerze obsługującym strony www o nazwie dia.iq.pl . Planowana przerwa nie powinna przekroczyć 30 minut.
2019-12-16
Organizacja pracy Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w okresie świąteczno-noworocznym
W związku ze zbliżającym się okresem świąteczno-noworocznym zmianie
ulegną zasady funkcjonowania Telefonicznego Biura Obsługi Klienta.
Poniżej zamieszczamy szczegóły zmian:
24.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne będzie godzinach 8:00-14:00,
25.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne,
26.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne,
27.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne będzie godzinach 8:00-16:00
31.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne będzie godzinach 8:00-14:00,
01.01 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.
Obsługa Państwa zgłoszeń przesyłanych drogą mailową odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach.
24.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne będzie godzinach 8:00-14:00,
25.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne,
26.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne,
27.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne będzie godzinach 8:00-16:00
31.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta czynne będzie godzinach 8:00-14:00,
01.01 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne.
Obsługa Państwa zgłoszeń przesyłanych drogą mailową odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach.
2019-12-16
IQ.PL: Prace administracyjne w nocy z 16 na 17 grudnia
Informujemy, że w nocy z 16 na 17 grudnia, około godziny 23:30 nastąpi przerwa w dostępie do zasobów znajdujących się na serwerze obsługującym strony www o nazwie hegemone.iq.pl . Planowana przerwa powinna potrwać około 10 minut.
2019-12-03
IQ.PL: Niedostępność poczty przez www 5 grudnia
Informujemy, że dnia 05-12-2019 (czwartek) od godziny 23:00 przez około trzydzieści minut będzie niedostępny program do obsługi poczty przez www znajdujący się pod adresem https://poczta.iq.pl. Przerwa jest spowodowana aktualizacją oprogramowania Roundcube obsługującego pocztę przez stronę www. Informujemy również, że przy tej okazji zaktualizowana zostanie szata graficzna programu.
Przerwa będzie dotyczyła jedynie dostępu do poczty przez stronę www.
Sam system pocztowy będzie funkcjonował w tym czasie prawidłowo, więc będzie możliwe łączenie się poprzez zewnętrzne programy pocztowe przy użyciu standardowych protokołów pocztowych (POP3, IMAP, SMTP).
2019-11-30
IQ.PL: Chwilowa niedostępność jednego z serwerów www
Informujemy, że w chwili obecnej (około godziny 10:30) może wystąpić około dziesięciominutowa przerwa w dostępie do serwera obsługującego strony www o nazwie europa2.iq.pl. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
2019-11-14
IQ.PL: Pilne prace administracyjne w nocy z 14 na 15 listopada
informujemy, że najbliższej nocy (14-11-2019 na 15-11-2019) będą przeprowadzane pilne prace administracyjne na serwerze leda.iq.pl. obsługującym strony www. W związku z planowanymi pracami wystąpi przerwa w dostępie do zasobów umieszczonych na tym serwerze. Przerwa wystąpi w godzinach 0:00 - 0:10. AKTUALIZACJA! W związku z koniecznością wykonania dodatkowych czynności, w dniu dzisiejszym (15 listopada), około godziny 10:40 wystąpi dodatkowa dziesięciominutowa przerwa w dostępie do serwera leda.iq.pl
2019-10-04
IQ PL: Przejściowe problemy w działaniu infolinii
Informujemy, że z przyczyn niezależnych od nas, w dniu dzisiejszym mogą występować problemy w działaniu naszej infolinii. Za utrudnienia przepraszamy.Alternatywną drogą kontaktu jest adres naszego Działu Obsługi Klienta
bok@iq.pl lub zakładka Zgłoszenia w Panelu Klienta:https://www.iq.pl/logowaniePozdrawiamy Zespół IQ PLAktualizacja: Obecnie infolinia działa już poprawnie. Za utrudnienia najmocniej przepraszamy.
2019-10-01
IQ.PL: Awaria sieci po stronie jednego z dużych operatorów w Polsce
Informujemy, że w dniu dzisiejszym (01-10-2019) wystąpiła masowa awaria
po stronie operatora Netia. Użytkownicy korzystający z infrastruktury
tego dostawcy lub ci, od których sygnał do nas przechodził przez węzły
firmy Netia mogli doświadczyć problemów z dostępem do zasobów
umieszczonych w infrastrukturze naszej firmy. Na chwilę obecną, firma
Netia poinformowała nas, że awaria po ich stronie została już usunięta a usługi powinny działać prawidłowo.
2019-09-30
IQ.PL: Pilne prace administracyjne w nocy z 30 września na 1 października
informujemy, że najbliższej nocy (30-09-2019 na 01-10-2019) będą przeprowadzane pilne prace administracyjne na serwerze helike.iq.pl obsługującym strony www. W związku z planowanymi pracami wystąpi przerwa w dostępie do zasobów umieszczonych na tym serwerze. Przerwa wystąpi w godzinach 0:00 - 0:15.