Cookie

Serwis wykorzystuje pliki cookies w celach wskazanych w polityce prywatności.
Przeglądając zawartość serwisu - wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Akceptuje

Koszyk zakupów zawiera zamówione usługi.

PRZEJDŹ DO ZAMÓWIENIA

Aktualności

2017-02-01

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/2016 - szafy klimatyzacyjnej – Chiller z Freecoolingiem (system chłodzenia serwerowni) – 2 szt ( wraz z dostawą i montażem).

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 2.2.1 Inwestycje profilowane - wsparcie dotacyjne. Tytuł projektu: „Rozwój IQ PL Sp. z o.o. o nowe usługi z zakresu bezpieczeństwa danych.”.
2017-02-01

IQ.PL: Prace modernizacyjne w nocy z 6 na 7 lutego

Informujemy, iż w nocy z poniedziałku (06.02) na wtorek (07.02) w godzinach 0:00-6:00 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do usług zlokalizowanych na serwerze carme.iq.pl. Niedostępność Państwa usług nie powinna przekroczyć dwóch godzin. Jednocześnie informujemy, iż w skrajnych wypadkach niedostępność usług może się wydłużyć do sześciu godzin. Prace mają na celu modernizację platformy sprzętowej z usług której Państwo korzystają.
2017-01-27

IQ.PL: Prace administracyjne w nocy z 30 na 31 stycznia

informujemy, iż w nocy z poniedziałku (30.01) na wtorek (31.01) w godzinach 0:00-6:00 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do usług zlokalizowanych na serwerze pasiphae.iq.pl. Niedostępność Państwa usług nie powinna przekroczyć dwóch godzin. Jednocześnie informujemy, iż w skrajnych wypadkach niedostępność usług może się wydłużyć do sześciu godzin. Prace mają na celu modernizację platformy sprzętowej z usług której Państwo korzystają.
2017-01-25

IQ.PL: Prace administracyjne w nocy z 26 na 27 stycznia

informujemy, iż w nocy z czwartku (26.01) na piątek (27.01) w godzinach 0:00-6:00 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do usług zlokalizowanych na serwerze io.iq.pl. Niedostępność Państwa usług nie powinna przekroczyć dwóch godzin. Jednocześnie informujemy, iż w skrajnych wypadkach niedostępność usług może się wydłużyć do sześciu godzin. Prace mają na celu modernizację platformy sprzętowej z usług której Państwo korzystają.
2017-01-17

IQ.PL: Prace modernizacyjne w nocy z 18 na 19 stycznia

Informujemy, iż w nocy ze środy (18.01) na czwartek (19.01) w godzinach 0:00-6:00 w wyniku planowanych prac administracyjnych wystąpi przerwa w dostępie do usług zlokalizowanych na serwerze jokasta.iq.pl. Niedostępność Państwa usług nie powinna przekroczyć dwóch godzin. Jednocześnie informujemy, iż w skrajnych wypadkach niedostępność usług może się wydłużyć do sześciu godzin. Prace mają na celu modernizację platformy sprzętowej z usług której Państwo korzystają.
2017-01-05

Organizacja pracy Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w dniu 6.01.2017

Informujemy, iż dnia 6.01.2017 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Obsługa Państwa zgłoszeń przesyłanych drogą mailową odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach.
2016-12-29

IQ.PL: Pilne prace konserwacyjne w nocy z 29 na 30 grudnia

informujemy, iż w nocy z czwartku (29.12) na piątek (30.12) około godziny 5:30 zostaną przeprowadzone pilne prace konserwacyjne na serwerze www o nazwie europa2.iq.pl. W trakcie prac wystąpi przerwa w dostępie do serwera o długości około 15 - 25 minut.
2016-12-21

Organizacja pracy Telefonicznego Biura Obsługi Klienta w okresie świąteczno-noworocznym

W związku ze zbliżającym się okresem świąteczno-noworocznym zmianie ulegną zasady funkcjonowania Telefonicznego Biura Obsługi Klienta.
Poniżej zamieszczamy szczegóły zmian:

23.12 Standardowe godziny obsługi,
24.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne,
25.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne,
26.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne,
27-30.12 Standardowe godziny obsługi,
31.12 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne,
1.01 Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta jest nieczynne.

Obsługa Państwa zgłoszeń przesyłanych drogą mailową odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach.